Що важливо при демонтажу металоконструкцій?

Хоча в цілому демонтують за єдиною технологією, існують певні особливості для кожного матеріалу. Так, при роботі з металоконструкціями важливо враховувати, чи будуть вони далі потрібні. Демонтаж для подальшого перенесення є дещо складнішим, оскільки важливо зберегти форму всіх деталей та позначити їх. Тому кожний елемент обережно розбирається, щоб не пошкодити кріплення. Навіть якщо Вам не потрібні ці металоконструкції, їх можна продати прямо з майданчику, зекономивши на перевезенні. Якщо Вам просто потрібно звільнити ділянку, це буде дешевше, бо майстри зможуть довільно розрізати метал. Такий варіант швидший, але варто пам’ятати про витрати на перевезення брухту. Все це обговорюють при укладенні контракту. Швидкість демонтажу Читать дальше…

З Днем захисників та захисниць України!

Вітаємо всіх, хто хоробро захищає нашу державу, зі святом. На жаль, українцям часто протягом історії доводилося та доводиться боронити свою незалежність. Але складні часи народжують сильних людей. Дякуємо всім, хто захищає Україну, бажаємо сил та терпіння, щастя Вам і Вашим родинам, міцного здоров’я, злагоди та добра!

Капітальний ремонт дороги

Якщо покриття вже у занадто поганому стані для ямкового ремонту, настає час для капітального ремонту. Під час нього відновлюють всі шари дороги. Окрім цього, можливе збільшення ширини проїзної частини. Капітальний ремонт дороги потрібний, коли частковими покращеннями вже не можна виправити ситуацію, бо пошкоджено занадто багато шарів покриття. Частими причинами цього є: Відсутність своєчасного поточного ремонту Недотримання технології при будівництві дороги Помилки проєктування Зміни рельєфу Різні природні явища (паводки, землетруси тощо) Капітальний ремонт дороги включає демонтаж старого асфальту, підготовчі роботи та асфальтування. Розглянемо кожний етап детальніше. Демонтаж асфальту буває повним та частковим. При повному неможлива його подальша переробка, тому є невигідним, Читать дальше…

Ямковий ремонт дороги

Ямковий ремонт, хоча багато людей відносяться до нього упереджено, є гарним методом профілактики подальшого руйнування дороги. При якісному виконанні він є кращим варіантом для усунення невеликих недоліків полотна. Підготовка до робіт Перед ремонтом важливо належним чином підготувати проблемну ділянку дороги. Для цього спочатку розмічають ями, а потім зачищають ці сектори. Від цього процесу залежить довговічність ремонту, бо важливо зачистити всі шари асфальту. Якщо будуть оброблені лише верхні, латка не протримається довго та дорога буде псуватися далі. Часто зачистку роблять гідравлічними молотками, що не завжди здатні достатньо глибоко прорізати асфальт. Тому оптимальним варіантом є дорожня фреза, бо вона: Зачіпляє всі шари Читать дальше…

Дорожні фрези: що це та як вибрати кращу

Дорожню фрезу використовують при ремонті доріг. Це машина, що стає в нагоді на перших етапах цього процесу. Фреза здатна подрібнювати та знімати шари ґрунту, зрізати асфальтобетон чи бетон для заміни, допомагає виконати ремонт ям. Автомобільні дороги зазнають шкоди як через інтенсивне користування ними, так і різні погодні умови. Найбільш уразливим в цьому випадку є верхній асфальтобетонний шар. Зазвичай, з ним і взаємодіє ця техніка, створена для покращення цього найчутливішого до змін шару. Окрім ремонту, фрези застосовують і при будівництві нових доріг або їх реконструкції. Вона укріплює слабку ґрунтову основу, чи створює її покращені шари. При відновленні, фреза здатна регенерувати пошкоджені Читать дальше…

Види бетонів

Бетон складається з чотирьох основних компонентів (цементу, піску, води та домішок), від пропорцій яких залежать його властивості. Розглянемо класифікації бетонів за різними характеристиками. Структура цього матеріалу залежить від розміру, форми, кількості та розташування компонентів відносно один одного. Зазвичай бетон поділяють на: Важкі Легкі Особливо легкі Найбільшу щільність мають важкі бетони, завдяки чому вони є найміцнішими та менше за інші види пропускають воду. Зв’язувальна речовина також впливає на міцність суміші, що впливає на сферу застосування матеріалу. За домішками їх поділяють на: Цементний бетон – застосовують у будівництві споруд Силікатний бетон – у склад додають вапняк Шлаколужний – роблять з сумішшю шлаку Читать дальше…

Колісні екскаватори: сфери використання

Колісні екскаватори – техніка, якою можна виконувати не тільки землерийні роботи. Вона також здатна бути основою для навісного обладнання. Це робить колісні екскаватори гарним варіантом при виборі техніки для ремонту чи будівництва доріг, на комунальних об’єктах. Тож розглянемо основні сфери використання цих машин. Спочатку варто зазначити, мабуть, єдині місця, при роботі на яких варто обрати плазунову техніку. Це великі або мулисті схили, де колісним машинам буде важко втриматися. Вигідно застосовувати їх при роботах у місті, коли необхідно перевезти машину по дорозі. На будівельному майданчику такий екскаватор не псує бетон та є мобільним. Окрім цього, машина здатна: Буксирувати причеп з навісною Читать дальше…

Гудрон та бітум: основні відмінності

Хоча і гудрон, і бітум походять від нафти, це дві різні речовини. Розглянемо їх відмінності та сфери використання. По-перше, порівняємо структуру. Хоча основою обох речовин є вуглеводні, гудрон – залишок нафтопереробки. В ньому мало домішок смол і металів. Речовина за густиною схожа на воду та її отримують тільки під час процесу переробки нафти. А бітум – це частіше тверда речовина, природного походження. Зараз вже створюють штучні бітуми, що краще підходять для будівництва, але вони все одно мають більше різноманітних домішок. Отже, основними відмінностями за складом цих речовин є: Походження. Одна синтетична, а інша – існує в природі Склад. Бітуми мають Читать дальше…

Види бітуму

Бітум – один з основних матеріалів при будівництві доріг. Його властивості допомагають надійно скріпити інші складові асфальтобетонної суміші, покращити її вологостійкість та морозостійкість. Спочатку розглянемо його складові та властивості. Бітум є термопластичним, твердим чи в’язким матеріалом чорного або темно-коричневого кольору. Він складається з високомолекулярних вуглеводніх, які утворилися з білкових та жирових речовин. Головними властивостями бітуму є: Термопластичність Низька розчинність у неорганічних речовинах Висока щільність Завдяки цьому бітуми використовують у будівництві, при створенні доріг, гідроізоляції різних поверхонь. За походженням бітуми поділяють на природні та штучні. Природні утворюються через полімеризацію нафти. Зазвичай такі бітуми насочують інші породи, тому їх достатньо важко добувати. Читать дальше…

Вітаємо з Днем Незалежності!

Рівно 30 років тому, 24 серпня 1991 року, о 18:00 було затверджено Акт проголошення незалежності. Компанія Вайт вітає всіх зі святом. Незважаючи на численні складнощі, наша держава продовжує розвиватися та розбудовуватися. Тож бажаємо всім мирного неба, постійного удосконалення всіх галузей нашого життя, розквіту виробництва, добробуту та благополуччя!