Транспортування тралом

Важка будівельна техніка, як відомо, не є транспортним засобом. Більш того, не вся спецтехніка є і засобом пересування. Якщо її встановлюють на автомобільне шасі, тоді невеликі відстані до місця безпосередньої роботи вона в змозі долати сама. Спецтехніка, встановлена ​​на гусеничному шасі – це найчастіше низькошвидкісні і важкі машини. Такі машини теж можуть пересуватися самостійно, але виключно в межах будмайданчиків і по грунтових дорогах. Бо пересування гусеничної техніки по асфальтовому покриттю законодавчо в Україні заборонено. Існує спецтехніка, яка і зовсім не є самохідної. Не маючи пересувного шасі, така техніка має стаціонарну конструкцію, яку потрібно доставляти на місце проведення робіт з подальшим монтажем. І значить, для транспортування спецтехніки потрібен відповідний транспорт, який зможе забезпечити навантаження таких важких, габаритних машин, їх закріплення і безпечну доставку. Таким транспортним засобом на сьогоднішній день є Низькорамний трал або як його ще називають низкорамник. Низькорамний трал – це повсякденна назва причепів і напівпричепів з вантажною платформою, кількістю осей від 2 до 8, частіше з посиленою гідравлічної або пневматичною підвіскою, вантажною висотою не більше 950 мм і здатністю перевозити великогабаритну і важку будівельну техніку. Завдяки великій кількості осей і коліс, які допомагають розподіляти навантаження по поверхні причепа, трали можуть перевозити габаритні і великовагові вантажі. На відміну від високорамних причепів, низькорамні трали дозволяють будівельній техніці заїжджати на опускаючу частину причепа самостійно, і гарантують безпеку транспортування за рахунок низького розташування центру тяжіння техніки, тим самим підвищуючи її стійкість. Також низька висота навантаження дозволяє перевозити спецтехніку, що має досить пристойні висотні габарити під мостами, лініями електропередач, в тунелях.

Отже наша техніка до ваших послуг. Телефонуйте, або залишайте заявку на сайті

(096) 377 00 77

(097) 772 72 77