Види кузовів самоскида

Самоскиди часто використовують при будівництві чи ремонті доріг. Вони допомагають швидко перевозити матеріали.

Розглянемо особливості будови самоскидів та їх кузовів, та як це впливає на їх роботу.

Зазвичай цю техніку розділяють на:

  • кар’єрні самоскиди
  • дорожні самоскиди
  • самоскиди для підземних робіт

А також за здатністю перевозити різний за вагою вантаж: малі (до 2 тон), середні (від 2 до 10 тон), важкі (від 10 до 30 тон), надважкі (від 30 тон).

У нашому автопарку є самоскиди вантажністю від 20 до 40 тон, що дозволяє швидко транспортувати великі об’єми матеріалів.

За направленням вивантаження розрізняють:

  • бокові (такі самоскиди за конструкцією схожі на звичайні вантажні машини).
  • задні (конструкція, характерна для важких самоскидів)
  • тристороння (зазвичай, такі машини використовують в аграрній сфері).

Форми кузова самоскида бувають наступні:

  • прямокутна (універсальна, але складно видаляти залишки матеріалів з кутів кузова)
  • напівеліпс (використовується для перевезення рідких сумішей чи бетону)
  • коритоподібна (поєднує в собі переваги прямокутної та напівеліпсоїдної форми)

Ми розуміємо, наскільки важливим є самоскид при дорожніх роботах, тому в нашому автопарку їх декілька. Щоб підібрати оптимальну техніку саме для вашого випадку, звертайтеся до наших менеджерів через форму на сайті чи за вказаними номерами телефона.